Volker Pispers erklärt uns, warum wir so glücklich sind

Features

(zwei Minuten und fünfundfünfzig Sekunden die sich lohnen – WDR-2, 8.10. 2013)
hier klicken und hören!

Kommentare

gwwKXmLeHwFmdAxrar

I say wow that you posted this. Really, this seems like a loazliced problem. In our department we answer the phone politely in this standard manner, Sterile Processing, this is Jim speaking, how may I help you? Our hospital does random telephone audits to ensure that the telephone etiquette is being followed. Oh and to eleviate to many people being interupted constantly we have what I call a bat phone. We take turns carrying the phone, it is the HOT LINE for the OR and all the wards/clinics. We ensure that it will be answered in 3 rings or less. In the Army I was taught if their is an issue identify it, come up with a solution, and then implement it.

Autor: Kalpesh, Datum: 15.11.2013

zYAfvMfYuYamlzNzDeQZ

Ich bin oft in Graal-Mfcritz und verstehe die Diskussion nicht. Da le4dft man die Grfcnanlagen vekremmon, um dann festzustellen, dadf sie nicht mehr schf6n aussehen. Liebe Graal-Mfcritzer, wenn ihr eure Be4ume umhauen wollt, dann tut's doch! Ob sich dann aber noch ein Tourist zu euch verirrt?

Autor: Volker, Datum: 15.11.2013